Home

Sunday, December 30, 2012

Miss :'(

Assalamualaikum .

First of all , leha na mintak maaf sebab dah lama tak update . Oke ! Sejak habis SPM nih busy je memanjang . Ingat dah tak bergelar budak sekolah boleh la nak rilex-2 bagai . Tadi leha dah keluarkan statement to my mum "kalau adik tahu lepas habis sekolah ni banyak benda nak kena uruskan , adik lebih rela bergelar pelajar sekolah" mak leha cakap tadak orang na amek leha jadi pelajar sekolah dahh . Terlebih umor but still belum tua . Hahaha . Oke back to the top . What did i miss ?

" After blogwalking here and there , Yes ! I admit I really miss my friends ,
My classmates , My teachers , My classroom
And also My school :'( "
 

 
Oke I think with this quote is enough to describe about what I really miss . Oh yeah , sejak habis SPM memang banyak berkurung dalam rumah , dalam bilik . Bila kawan ajak HO pun busy jerh . Ade hal . So , sejak lepas SPM hanya sekali jer kami HO . Oh bayangkan , terok right ? Sebelum SPM dalam sebulan kadang-2 lebih dari sekali kami HO . Oh aku rindu mereka . Sekarang jumpa kawan-2 dalam intenet jerh . Menatap gambar deme yang ta bergerak . Huh ! Aku rindukan suara mereka . Aku rindukan gelak tawa . Aku rindukan ke'merapu'an mereka . Oh . Ini baru berpisah sementara nak tunggu result . Tak dapat dibayangkan macam mana kalau berpisah masa semua bawak haluan masing-2 nanti . i'll cryyyyyyyyy !!!!
 
 
Itu saja untuk kali nih . Haha . Dah la lama ta update , sekali update pendek jer . Maaf lahh . Btw hari ni aku dah menyusahkan ramai orang untuk 'buku merah' itu . Huaa , i'm sorry . Dan terima kaseh semuanya . Saya sangat menghargai jasa anda semua . Saya telah terhutang budi dengan anda semua . In shaa Allah kalau diberi peluang saya akn membalasnya .
 
 
#walaupun hash tag sebenarnya untuk twitter tapi aku still na guna untuk blog .
 
# mohon maaf kerana post kali ni macam-2 kata ganti diri digunakan . (saya , aku , I , leha)
 
#kes gigi belum selesai . Masih mencari klinik pakar untuk x-ray OPG .
 
#masih menunggu jadual lesen memandu , oh busy nya aku .
 
#abang aku ajak g medan . Abang ! Kak ah teringin nak pergii . Tapi kak ah takut clash dengan jadual memandu . Kak ah nak kena tunggu date operation dulu . Kak ah nak kena pastikan tarikh balik singapore dulu . Kak ah ada tusyen . Tapi kak ah teringin nak pergi .

No comments:

Post a Comment