Home

Tuesday, January 1, 2013

Cinta (-O.O-)

Assalamualaikum .

Hari ni aku ta nak merapu , nak straight to the point sebab tajuk nih agak serious . First sekali , aku nak explain apa yang aku bakal cakap ni hanyalah pendapat aku . kalau korang ta setuju its oke . Mohon jangan nak marah-2 bagai , setiap  orang ada hak untuk meluahkan pendapat . Sebenarnya , aku dah lama nak buat post nih , tapi tak sampai seru . Mungkin sekarang aku rasa post ni perlu . Second , aku sendiri ta sure aku punya pendapat nih boleh pakai ke tak . Tapi aku still berpendapat sedemikian . Third , dengan wujudnya post nih aku bukan nak menunjuk apa-2 aku cuma nak kongsi . Fourth , sebenarnya aku rasa macam aku nih kurang layak nak bercakap tentang cinta sebab sememangnya ilmu aku bab cinta nih sangatlah sikit . Tapi aku tetap nak cakap !

Oke , before that biar aku cerita dulu pendapat aku tentang cinta . Secara jujurnya , yes aku pernah bercouple . Kenapa aku couple ? erk , sebab terasa excited bila kawan-2 aku dok bercerita pasai kapel . Bercerita tentang kapel mereka . Masa aku form 1 baru aku taw apa itu kapel sebenarnya . Sementara tunggu result PMR . argh aku tamaw cita bab tuu . aku terasa aku tersalah pilih jalan . kalau aku taw kapel tu macam tu , aku ta kan kapel dulu . Tapi tu lah , kalau aku ta kapel dulu mungkin itu takan jadi pengajaran buat aku . so lepas ni no kapel anymore . Aku Tak Percaya Cinta . Bhaha , Liyana Jasmay punya lagu

1. Aku percaya kalau dah jodoh tak kemana . Oke , kalau korang bercinta teruk-2 pun tapi kalau dah bukan jodoh korang , korang ta kan kawen . Tapi kalau dah memang jodoh korang , ta kenai pun boleh kawen . alah macam cita slot Akasia tu hujung nyawa apa ntah . aku lupa .

2. Aku percaya kalau kapel ada masalah siket ja mula lah nak bawak keluaq ayat "oke kita putus" pastu dengan hati tengah membara terus putus . Aku lebih suka kalau berkawan . Bergaduh cam mana pun nanti mesty baik balik . hanya masa menentukan . So , aku nak berkawan ja dengan semua orang .

3. Itu jaa , aku tataw apa-2 dah . Maaf kalau post kali nih macam -.- jerr . aku pun terkejut aku boleh tulis cam gini , Bhahaha . daa~

4. Kami kawan dengan semua orang . kami ada sorang TTM . Kami ada sorang kaunter rahsia , banyak rahsia kami kat dia .

No comments:

Post a Comment