Home

Friday, February 15, 2013

Sedih :'(

Assalamualaikum .

  • Semalam 14 february 2013 .
  • Semalam aku rasa sedih .
  • Semalam aku rasa na menanges .
  • Semalam aku rasa macam na memberontak .
  • Semalam aku rasa mcam na marah .
  • Semalam aku rasa agak kecewa .
  • Semalam aku rasa kehilangan .
  • Semalam aku rasa aku ni "ba wau dal wau ha"
  • Semalam aku rasa macam na cakap kat diri sendiri "padan muka ! sekarang hang rasa balik"
  • Semalam aku rasa bersalah gila-2
  • Semalam aku rasa susah na tidoq so aku tidoq lambat
  • Semalam aku rasa cemburu bila ada orang lain suka dia
  • Semalam aku rasa macam "aku nih falling in love dah ka ? *garu kepala*"
  • Semalam aku rasa macam selalunya kalau aku cemburu maknanya aku suka orang tu .
  • Semalam aku rasa no maxis aku memang dah lama tada kredit
  • Semalam aku rasa no celcom aku kredit dah ta ramai sebab texting dengan no maxis
  • Semalam aku rasa aku ta cukup tidoq
  • Semalam aku rasa teringin na makan big apple sbb aku tension so aku mimpi donut .
  • Semalam aku rasa aku ta matured and childish

  • Hari ni 15 February 2013
  • Hari ni aku cuba sibukkan diri
  • Hari ni aku cuba lupakan kesedihan
  • Hari ni aku cuba ceriakan diri aku
  • Hari ni aku cuba berjauhan
  • Hari ni aku cuba apa yang aku boleh cuba
  • Hari ni aku rasa aku ta berjaya , masih terselit sedih tu
  • Hari ni aku rasa aku saket hati bila gunung berapi meletus , habis lahar meleleh
  • Hari ni aku rasa what the heuuwww dgn dia nih *tada kaitan dgn kes sedih semalam*
  • Hari ni aku rasa aku na beli topup
  • Hari ni aku rasa jari aku menari kat keypad na texting (malam)
  • Hari ni cincai kata aida kata "cemburu tanda sayang"
  • Hari ni cincai realize kan aku something
  • Hari ni aku rasa na berterus terang tapi dah terlambat
  • Hari ni hari yang sepatutnya dia bagi tahu budak tu
  • Hari ni aku rasa dia macam dah comfirm dengan choice dia untuk budak tu
  • Hari ni aku rasa menyesal .
  • Hari ni aku rasa aku masih belum matured dah masih childish

Itu je aku rasa untuk dua hari , sekarang aku rasa aku nak tido . Aku rasa dia selalu stalk aku , aku harap dia stalk la post ni . sebab aku tulih eh silap , aku taip dekat dia . *flipping hair*

No comments:

Post a Comment