Home

Wednesday, January 9, 2013

#15ThingsAboutMe

Assalamualaikum .

Hai dude , lama ta update . Sebab sibuk menontot tetttt . Haha , tamaw bagi taw . Oke nampak dak tajuk atas tuh ? Oke sorry for pengguna tegar twitter because menggunakan style twitter di blog . Btw hash tag nih pernah jadi trending right ? But , aku ta rajen nak explain di twitter , sebab aku tak aktif sangat twitter . So , aku lebih prefer nak bercerita di sini . Jom mula !

1. Aku ta makan sayur !
2. Aku ta minum susu dan air yang berwarna putih seperti soya , horlick .
3. Aku kurang pandai sebut huruf S
4. Aku ta suka makan ikan puyu sebab banyak tulang
5. Aku nih agak pelupa , aku boleh ingat benda penting untuk hidup aku jaa
6. Aku seorang yang sistematik , suka sistem fail
7. Aku seorang yang punctual . Cewahh !
8. Aku ta suka kalau kena menunggu lama-2 or baris panjang-2
9. Aku tak reti guna public phone
10. Aku suka warna yang lembut-2
11. Aku sangat sukakan kucing !
12. Aku ta minat korea , tapi aku layan running man dengan dream team
13. Aku suka drama japan and lagu japan yang aku hafal lagu mirae
14. Aku boleh simpan rahsia orang . Tapi orang tu kena kata 'jangan bagi tau orang lain' lahh . Kalau orang kata cam tu In shaa Allah aku akan simpan
15. Aku ta suka orang cerita kat aku or tanya kat aku benda yang sama berulang kali -.-

Oke that's all !
Btw , aku taw kenapa orang cakap MUET susah. Memang dia susah la jugak . Tambah-2 tang aku yang ta berapa nak power BI nih . Bhahaha .

Daaa :D

No comments:

Post a Comment