Home

Monday, March 25, 2013

Reunion

Assalamualaikum .

Hai semua . Sekarang dah kurang kerajinan nak upload blog sebab sekarang agak busy na isi formed na apply biasiswa la apa la . Huh ! Kadang2 tension jugak . Ada saja yang ta kena . Intenet lah , salah isi lah . Aku selalu isi awai pagi atau time maghrib . Sebab nnt line lembab . 

Oke bukan tu aku na cerita . Hari ni aku boleh la na isytiharkan hari seronok aku . Dalam pukul 12 kami pergi kenduri cikgu kimia aku . Aku naik kereta dengan amsyar , adib n cai . Yes aku je pompuan dalam keta tu . Lepas kumpul ramai2 kat dewan kami pun masuk makan . Lapar gila wei . Lepas makan kami pergi rumah neby . Lepastu dekat pukul 3 kami balik .

Aku balik rumah terus sembahyang salin baju keluar naik moto pulak pergi reunion sekolah rendah aku dekat kfc . Huh best gila. Dah lama merancang , baru sekarang jadi . Best sangat aku dah lama ta jumpak depa . Ye la aku jauh dari depa . Tadi pun ramai yang takda . Tapi best la . Depa dah banyak berubah . Dari pendiam jadi bising . Dari bising jadi diam . Dan masih ada yang still sama macam dulu . Kami makan dan lepak je kat kfc tu . Sembang-2 bukak cerita lama . Btw kawan2 aku semua result gempak . Ramai yang 7A dan 8A . Biasa la laki , dah besaq baru sedaq na study . Yang 5A dan 4A pun ada . Kami sembang2 na apply mana . Bhahaha . Macam2 la . Sekarang mata dah ngantuk . So bye !


ni gambar cikgu raihan dengan cikgu farizul . Ramai student seri perak mai . nih first group snap . terpaksa buat banyak group ramai sangat . SELAMAT PENGANTIN BARU .



Nih je yang join reunion tapi meriah !

No comments:

Post a Comment